Citations

showing 271-300 of 1264
Book Section
"Investments in Health: Social and Economic Returns." (2001) Health sector inequalities and poverty in Peru.
Journal Article
"Individual returns to health in Brazil: a quantile regression analysis." (2005) Health and economic growth: findings and policy implications.
Journal Article
"South Africa: Access before quality, and what to do now?." Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado 10, no. 1 (2006).
Journal Article
"Gender In Military Operations." Cuadernos de estrategia , no. 157 (2012).
Thesis or Dissertation
"Estudio de prefactibilidad para implementar un Programa de Extensión Agrícola en la Universidad Nacional de Agricultura, Honduras. C.A.." Tesis sometida a la consideración del Tribunal Examinador del Programa de Postgrado en Gerencia de Proyectos de Desarrollo para optar al Título de Magister Scientiae en Gerencia de Proyectos de Desarrollo, 2009.
Journal Article
"TIC y productividad en las industrias de servicios en Colombia." Lecturas de Economía , no. 77 (2012).
Journal Article
"Cultural statistics: seen from an economics of culture view." Cuadernos de Administración 23, no. 41 (2010).
Journal Article
"Configuracion regional del territorio religioso en Mexico, 1950-2000." Frontera Norte 15, no. 30 (2003).
Book
Indicadores para la caracterizacion y el ordenamiento territorial. : Instituto Nacional de Ecolog{\'\i}a, 2004.
Journal Article
"Elproceso de urbanización en losAltos de Jalisco." Anales de Geografía dc la Universidad Complutense , no. 11 (1991).
Working Paper
"La Economía Ecuatoriana en Años Recientes." Center for Economic and Policy Research , no. 2 (2009).
Journal Article
"El Desarrollo Agricola y Rural del Tercer Mundo en el Contexto de la Mundializacion, Plaza y Valdes, Mexico City, Mexico." (2004) El consenso de Washington y la problematica agropecuaria de Mexico.
showing 271-300 of 1264