Citations

showing 151-180 of 618
Journal Article
"Barreras y Determinantes del Acceso a los Servicios de Salud en Colombia." (2010) Universidad Autonoma de Barcelona.
Working Paper
"Las personas con discapacidad en Colombia: Una mirada a la luz de la Convención sobre los Derechos de las Personas con Discapacidad.." (2011) Centro de Estudios de Derecho, Justicia y Sociedad--DeJusticia.
Journal Article
"On the edge of the law: Women's property rights and dispute resolution in Kisii, Kenya." Law & Society Review 43, no. 1 (2009).
Journal Article
"Dados Sociodemográficos e Condições de Saúde de Idosas Inscritas no PSF de Maceió, AL." REV. BRAS. GERIATR. GERONTOL. 14, no. 4 (2011).
Working Paper
"Perfil de indicadores de salud ocupacional y ambiental (PISOA) El Salvador." IRET-UNA; SALTRA; IRET , no. 25 (2015).
Book Section
"Pobreza en México: magnitud y perfiles." Producción y reproducción de la pobreza. De la “marginalidad” a la exclusión.
Book Section
"Fuzzy states and complex trajectories." (2009) The many transitions around pregnancy.
Journal Article
"Impacts of Basic Rural Energy Services in Bangladesh." (2009) SLE Publication Series – S238 .
Journal Article
"Efecto de un Aditivo Impermeabilizante en la Capilaridad de un Mortero de Cemento/Arena en el Norte de Perú." Revista Electronica de la Facultad de Ingenieria 1, no. 1 (2013).
Journal Article
"Fetal alcohol spectrum disorders." (2005)
Working Paper
"Housing Finance Policy under Dutch Disease Pressure." (2011) The Inter-American Development Bank.
Book
Challenges to Asian Urbanization in the 21st Century. New York: Springer Publishing, 2004.
Journal Article
"Le centre du Mexique: de la suburbanisation vers la megalopolisation." Population (french edition) 51, no. 3 (1996).
showing 151-180 of 618