Citations

showing 6181-6210 of 6461
Journal Article
"Causes of death in Tonga: quality of certification and implications for statistics." (2012) Population Health Metrics.
Thesis or Dissertation
"HIV-1C dynamics and evolutionary trends in Botswana." Doctor of Philosophy in Medical Sciences , 2016.
Thesis or Dissertation
"Accessing health services in townships: the case of Bram Fischerville." Bachelor of Science in Urban and Regional Planning Honours, 2016.
Thesis or Dissertation
"Capacidade Funcional como Fator Preditivo de Sobrevivência em Idosos." Titulo de Mestre, 2013.
Conference Paper
"Padrões Etários de Utilização de Serviços de Saúde no Brasil por Sexo e Cobertura por Plano de Saúde." XV Encontro Nacional de Estudos Populacionais. 2006.
Journal Article
"El Plan TBCero: Un Enfoque Integral para el Control de la Tuberculosis." Acta Médica Peruana 29, no. 2 (2012).
Conference Paper
"El derecho a la alimentación, pobreza y hambre en México." 20° Encuentro Nacional sobre Desarrollo Regional en México. 2015.
Thesis or Dissertation
"Caracterización del sistema de producción de aguacate en las cuencas altas de la presa de Sabana Yegua, Azua, República Dominicana." Ingeniero en Administración de Agronegocios en el Grado Académico de Licenciatura, 2010.
showing 6181-6210 of 6461